BIO

CAXADE é o novo projecto pessoal de Alonso Caxade. Indie-folk cum arrecendo a música minimalista e a sons bucólico-pastorís da velha Europa. Música elegante, modesta e singela, surrealismo pós-modernista e discurso reivindicativo, metafórico e irónico. “Premio Opinión” ao melhor artista 2013.
 
CAXADE é neste momento umha banda musical, mais nasceu no último trimestre do ano 2012 como um projecto audiovisual transgressor através da publicaçom das video-criaçons “Dança dos Moscas”, “Gente Pota” e “Sr. Xorda” (com Javier Antelo Seoane, Íria Pinheiro e Tánia Ameneiro), um universo surreal de pessoas poderosas com cabeças que soam ao choco das potas, que movem fios para enganar-nos no menu que temos que comer, com pretenções de nos ilusionar convertertendo-nos em moscas dançando ao redor do seu manjar favorito e que, no fundo, criam a utopia com a que sonham: que nom nos escoitemos nem nos organizemos, porque eles tampouco querem ouvir.
Foi nominado aos “Premios Mestre Mateo”, aos “Premios Opinión”, aos “Premios Galegos da Música” e ganhou o “Certame Música Xove”.
Em novembro de 2013 editou no selo cooperativo “Discos da Máquina” o seu primeiro trabalho discográfico “A Dança dos Moscas” com a banda formada por: Manu Paino (trompeta e carilhom), Manu Espinho (bombardino), Xosé Tunhas (bateria) e o próprio Alonso Caxade (voz e acordeom)
Contactaçom e contrataçom
caxade@gmail.com
T | 646806100
 
Máis info: 

One response to “BIO

  1. Pingback: Un nome a ter moi en conta: Caxade | Bibliosons·

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s